Mobiiliringlus.ee lepingutingimused

Neid lepingutingimusi kohaldatakse www.mobiiliringlus.ee süsteemis mobiiltelefonide, tahvelarvutite ja iPodide taaskasutuseks ning nendega kauplemiseks järgnevalt kirjeldatud moel.
Kampaania
Samsungi toodete müüjad (edaspidi – Müüjad) korraldavad Samsung Galaxy tagasiostukampaania „Q4 2019“ (edaspidi – Kampaania).
Kampaania viiakse läbi Müüjate veebi- ja tavakauplustes (edaspidi – Kauplus), mille nimekirja leiab aadressilt samsung.com/lv/lt/ee.
Kampaania algab 18. novembril 2019 kell 00:00 ja kestab kuni 31. detsembril 2019, 23:59 (edaspidi – Kampaaniaperiood).
Kampaaniatoodeteks on nutitelefoni Samsung Galaxy Note 10 | 10+ | 10+ 5G mudelid SM-N970FZKDSEB, SM-N970FZSDSEB, SM-N975FZKDSEB, SM-N975FZKGSEB, SM-N975FZSDSEB, SM-N975FZSGSEB, SM-N975FZSYSEB, SM-N976BZKASEB, SM-N976BZSASEB; Samsung Galaxy S10 | S10+ mudelid SM-G973FZGDSEB, SM-G973FZKDSEB, SM-G973FZKGSEB, SM-G973FZRDSEB, SM-G973FZSDSEB, SM-G973FZWDSEB, SM-G973FZWGSEB, SM-G975FCKGSEB, SM-G975FCKHSEB, SM-G975FCWGSEB, SM-G975FCWHSEB, SM-G975FZGDSEB, SM-G975FZKDSEB, SM-G975FZRDSEB, SM-G975FZSDSEB, SM-G975FZWDSEB (edaspidi – Kampaaniatoode).
Kampaanias osalevatel klientidel on õigus soetada Kampaaniatoode allpool kirjeldatud Preemiaga.
Pakkumine kehtib üksnes neile Kampaaniatoodetele, mida pakub SIA „Samsung Electronics Baltics”. Klient peab jaemüüja kaupluses veenduma, et tema poolt valitud tooted kvalifitseeruvad Kampaanias osalemiseks.
Klient on kohustatud täitma Müüja poolt Kampaania kohta antavaid täiendavaid juhiseid.
Kampaanias osalemine veebi vahendusel
Kui klient soetab Kampaaniaperioodil Kampaaniatoote mõnes saitidel www.tagasiost.ee Eestis, www.atpirkums.lv Lätis või www.senainauja.lt Leedus märgitud veebikaupluses ja valib variandina oma vana nutitelefoni, tahvelarvuti, Samsungi nutikella või Apple’i iWatch nutikella (edaspidi – Vana seade) tagasimüügi allpool kirjeldatud viisil, on kliendil lisaks Vana seadme tagasimüügiväärtusele õigus saada täiendavat ostupreemiat (edaspidi – Preemia). Preemia suurus määratakse eelnevalt ja sõltub soetatud Kampaaniatootest.
Ostule kohaldatakse järgmisi Preemiaid:
Soetatud kampaaniatoode Galaxy Note10 or Note10+ või Note10+ 5G Galaxy S10 või S10+
SM-N970FZKDSEBSM-G973FZGDSEB
SM-N970FZSDSEBSM-G973FZKDSEB
SM-N975FZKDSEBSM-G973FZKGSEB
SM-N975FZKGSEBSM-G973FZRDSEB
SM-N975FZSDSEBSM-G973FZSDSEB
SM-N975FZSGSEBSM-G973FZWDSEB
SM-N975FZSYSEBSM-G973FZWGSEB
SM-N976BZKASEBSM-G975FCKGSEB
SM-N975FZSGSEBSM-G975FCKHSEB
SM-G975FCWGSEB
SM-G975FCWHSEB
SM-G975FZGDSEB
SM-G975FZKDSEB
SM-G975FZRDSEB
SM-G975FZSDSEB
SM-G975FZWDSEB
Preemiasumma 100 EUR 100 EUR
Veebipõhise tagasimüügi korral määrab kliendi Vana seadme tagasiostuväärtuse Redeem Nordics OÜ, registrikood: 11956374, aadress: Aardla tn 23, Tartu, 50110, Eesti (edaspidi – Partner).
Tagasiostuväärtusele vastav summa ja Preemia tasutakse kliendile tagasimaksena pärast seda, kui klient on oma Vana seadme Partnerile saatnud.
Tagasimakse saamiseks pärast Kampaaniatoote ostu peab klient külastama tagasimüügi veebilehte, mis asub aadressil www.tagasiost.ee Eestis, www.atpirkums.lv Lätis või www.senainauja.lt Leedus, märkima soetatud Kampaaniatoote IMEI-koodi või Seerianumbri (ainult SIM-kaardita tooted) ja ostu puudutavad andmed, hindama ise oma Vana seadme väärtuse ja registreeruma veebilehel 7 päeva jooksul pärast Kampaaniatoote soetamise kuupäeva. Klient mõistab, et tema poolt antud hinnang on illustratiivne, ligikaudne ja võib kõikuda. Täpse tagasiostuväärtuse määrab Partner.
Pärast seda, kui klient on määranud oma Vana seadme väärtuse, peab ta andma oma Vana seadme ja allkirjastatud tagasimüügilepingu 14 päeva jooksul pärast veebisaidil registreerumist üle määratud kullerile või pakiveoteenuse pakkujale, kes toimetab Vana seadme ja lepingu Partnerile. Pakiveoteenus on tasuta. Kui klient ei saada oma Vana seadet või allkirjastatud tagasimüügilepingut ettenähtud tähtpäevaks Partnerile, pole tal õigust vastavat tagasimakset ja Preemiat saada.
Enne, kui klient oma Vana seadme määratud pakiveoteenuse osutajale üle annab, peab ta eemaldama Vanast seadmest kõik sellega seotud kliendikontod, sealhulgas, ent mitte üksnes, Google’i konto (kõik Android-seadmed), Samsungi Konto (Samsungi seadmed), iCloudi (iOS seadmed) ja taastama täielikult Vana seadme tehasesätted. On soovitatav, et klient teeks väärtusliku info kaotsimineku vältimiseks sellest varundkoopia.
Eeldatakse, et Vana seade, mille klient uue toote vastu tagastab, on kasutatud. Vana seadet ei või tagastada lahti võetud kujul. Vana seade peab olema ühes tükis, st selline, nagu seadme valmistaja selle kokku on pannud. Vana seade ja kõik selle osad peavad olema originaalosad, võltsitud või kolmandate isikute poolt valmistatud koopiaosadega Vanu seadmeid vastu ei võeta.
Preemia saamiseks saab tagasi müüa ainult ühe Vana seadme.
Vana seadme väärtus sõltub seadme seisukorrast, mudelist ja turuväärtuse kõikumisest. Partner hindab Vana seadme väärtust ja kliendi poolt määratud väärtust ning kas kinnitab kliendi hinnangu või muudab seda.
Kliendile tehakse tagasimakse summas, mis vastab kas kliendi poolt antud või Partneri poolt korrigeeritud hinnangule, kahe päeva jooksul pärast seda, kui Partner on määranud toote väärtuse.
Klient on kohustatud lugema tagasimüügile kohaldatavaid tingimusi, mis on avaldatud veebisaitidel www.tagasiost.ee Eestis, www.atpirkums.lv Lätis ja www.senainauja.lt Leedus.
Kampaanias osalemine Kaupluse vahendusel
Kui klient soetab Kampaaniaperioodil Kampaaniatoote mõnest Kauplusest, kuhu vastavalt Müüja juhistele tuleb Vana seade tagastada, ning valib variandiks oma vana nutitelefoni, tahvelarvuti, Samsungi nutikella või Apple’i iWatch nutikella (edaspidi – Vana seade) tagasimüügi allpool kirjeldatud viisil, on kliendil lisaks Vana seadme tagasimüügiväärtusele õigus saada täiendavat ostupreemiat (edaspidi – Preemia). Preemia suurus määratakse eelnevalt ja sõltub soetatud Kampaaniatootest.
Ostule kohaldatakse järgmisi Preemiaid:
Soetatud kampaaniatoode Galaxy Note10 or Note10+ või Note10+ 5G Galaxy S10 või S10+
SM-N970FZKDSEBSM-G973FZGDSEB
SM-N970FZSDSEBSM-G973FZKDSEB
SM-N975FZKDSEBSM-G973FZKGSEB
SM-N975FZKGSEBSM-G973FZRDSEB
SM-N975FZSDSEBSM-G973FZSDSEB
SM-N975FZSGSEBSM-G973FZWDSEB
SM-N975FZSYSEBSM-G973FZWGSEB
SM-N976BZKASEBSM-G975FCKGSEB
SM-N975FZSGSEBSM-G975FCKHSEB
SM-G975FCWGSEB
SM-G975FCWHSEB
SM-G975FZGDSEB
SM-G975FZKDSEB
SM-G975FZRDSEB
SM-G975FZSDSEB
SM-G975FZWDSEB
Preemiasumma 100 EUR 100 EUR
Tagasiostuväärtusele vastav summa ja Preemia makstakse kliendile allahindluse vormis, kui klient on ostnud Kampaaniatoote ja andnud Kauplusele koos Kampaaniatoote soetamisega üle oma Vana seadme. Kui klient ei oma Vana seadet Kauplusele ei tagasta, pole tal õigust saada ei Vana seadme tagasiostuväärtust ega Preemiat.
Enne, kui klient oma Vana seadme Kaupluse personalile üle annab, peab ta eemaldama Vanast seadmest kõik sellega seotud kliendikontod, sealhulgas, ent mitte üksnes, Google’i konto (kõik Android-seadmed), Samsungi Konto (Samsungi seadmed), iCloudi (iOS seadmed) ja taastama täielikult Vana seadme tehasesätted. On soovitatav, et klient teeks väärtusliku info kaotsimineku vältimiseks sellest varundkoopia.
Eeldatakse, et Vana seade, mille klient uue toote vastu tagastab, on kasutatud. Vana seadet ei või tagastada lahti võetud kujul. Vana seade peab olema ühes tükis, st selline, nagu seadme valmistaja selle kokku on pannud. Vana seade ja kõik selle osad peavad olema originaalosad, võltsitud või kolmandate isikute poolt valmistatud koopiaosadega Vanu seadmeid vastu ei võeta.
Preemia saamiseks saab tagasi müüa ainult ühe Vana seadme.
Vana seadme väärtus sõltub seadme seisukorrast, mudelist ja turuväärtuse kõikumisest. Kaupluse töötajad määravad Vana seadme väärtuse ja kohaldavad vastavat allahindlust Kampaaniatoote hinnast.
Üldtingimused
Kampaania on mõeldud üksnes jaemüügiklientidele ning seda ei kohaldata edasimüügiks ostetavatele toodetele.
Kampaaniale kohaldatakse Kaupluse üldisi müügi- ja tarnetingimusi, kui Müüja või käesolevad reeglid ei sätesta selgesõnaliselt teisiti.
Kliendil ei ole õigust tagasimaksele ega allahindlusele, kui selgub, et klient on käesolevaid tingimusi eiranud või on Kampaania protsessi lubamatult mõjutanud.
Pakkumist puudutavaid reklamatsioone saab esitada 31. märtsini 2020.a, selleks tuleb helistada või kirjutada kõnekeskusele:
     Eesti: 800-7267, info@samsung.ee
     Läti: 8000-7267, info@samsung.lv
     Leedu: 8800-77777, info@samsung.lt